Brno opravilo pět kilometrů tramvajových tratí. Už jsou v provozu
Za tři a půl měsíce se v Brně podařilo opravit pět kilometrů tramvajových tras. Všechny linky, kterých se výluka dotkla, se už vrátily na své trasy.
Za tři a půl měsíce se v Brně podařilo opravit pět kilometrů tramvajových tras. Všechny linky, kterých se výluka dotkla, se už vrátily na své trasy.
Chystá se oprava tramvajové trati v pražské Svatovítské ulici. Kvůli tomu se také obousměrně přeruší tramvajový provoz mezi Prašným mostem a Vítězným náměstím. Uzavírka potrvá do konce srpna.
Brněnský dopravní podnik chystá od 17. května do konce srpna několik dlouhodobých výluk tramvajových linek. Důvodem jsou rekonstrukce tramvajových tratí a souvisejících inženýrských sítí.
Do Hloubětína se po pěti letech a téměř devíti měsících vrátily tramvaje obsluhující pravidelné linky. Vozovna dostala novou halu pro odstavování a opravu tramvají. Její součástí jsou i nejmodernější technologie.
Za dva roky už budou tramvaje od společnosti Škoda Group jezdit v italském Bergamu. Jsou navrženy přímo na míru nové trati a tamním podmínkám.
Dalších moderních, klimatizovaných a nízkopodlažních vozů se dočká Brno v roce 2026. Bude jich hned 20 a město za ně dá 1,5 miliardy korun. V současnosti po Brně jezdí pět tramvají stejného typu.
Pražský dopravní podnik obměňuje vozový park. Plzeňská Škoda Group mu dodá hned dvě stě nových tramvají.
V centru prahy mezi Lazarskou a Jindřišskou nebudou od 30. října jezdit tramvaje. Omezení se dotkne celkem 12 tramvajových linek.
Hlavní město připravuje vybudování dvou nových tramvajových tratí.
Jako průlomovou označuje společnost Škoda Group zakázku, kterou podepsala s egyptskými státními drahami ENR. Ta firmě vynese miliardu eur.