Zákazníci slevy milují, ale falešné ceny je nebalamutí
Češi slevy milují a nakupují podle nich, zároveň ale dobře vědí, že s cenami se často „kouzlí“.
Češi slevy milují a nakupují podle nich, zároveň ale dobře vědí, že s cenami se často „kouzlí“.
Podle výzkumu agentury STEM/MARK většina Čechů žije ve fungujících partnerských vztazích. Zatímco starší generace častěji setrvávají i v méně funkčních svazcích, mladí lidé se nespokojí s kompromisy – buď mají vztah harmonický, nebo žádný.
Češi chodí na vinobraní především kvůli jedinečné náladě a společenskému zážitku. Degustace vína zůstává důležitá, ale v hodnocení návštěvníků ustupuje až na druhou příčku.
Podle nového průzkumu agentury STEM/MARK považuje drtivá většina Čechů průmysl a zejména ocelářství za klíč k zaměstnanosti, ekonomické stabilitě i národní identitě. Zároveň rostou obavy z rostoucích nákladů a tlaku mezinárodní konkurence.
Karlovarský filmový festival si i po 59. ročníku udržuje silnou pozici v povědomí Čechů.
Jak daleko může partner zajít, než naruší osobní svobodu druhého? Průzkum agentury STEM/MARK ukazuje, že Češi mají ohledně soukromí ve vztazích poměrně jasné hranice. Největší odpor budí špehování telefonu a online aktivit.
Pokud by se prezident Petr Pavel rozhodl v roce 2028 znovu kandidovat, měl by podle aktuálního průzkumu agentury STEM/MARK velkou šanci na vítězství.
Téměř polovina dospělých Čechů se považuje za lidi s nadváhou. Nejčastěji vinu kladou nedostatku pohybu.
Většina Čechů výrazně podceňuje, kolik ze svých příjmů skutečně odevzdává státu. Podle aktuálního průzkumu agentury STEM/MARK lidé běžně odhadují daňovou zátěž o 15 až 20 procentních bodů nižší, než ve skutečnosti je.
Většina Čechů, konkrétně 62 procent, je spokojená se svou současnou bytovou situací, uvádí průzkum agentury STEM/MARK.