Víc vlaků a méně hluku. Pražskou železnici čeká modernizace
Správa železnic chystá rekonstrukci trati pod Nuselským mostem v Praze. Bude zde jezdit více vlaků a hluk se sníží.
Správa železnic chystá rekonstrukci trati pod Nuselským mostem v Praze. Bude zde jezdit více vlaků a hluk se sníží.
Modernizace trati mezi Vlakem u Tišnova a Křižanovem je hotová. Vlaky se vrátili po sedmiměsíční výluce, kterou Správa železnic využila k navýšení rychlosti trati na 160 km/h.
Branický most v Praze se otevřel pro dvoukolejný provoz.
Druhé nejrušnější nádraží v západočeské metropoli, zahajuje rekonstrukci, která má vrátit historické budově její původní lesk a zároveň zvýšit komfort pro cestující.
Železnice bude bezpečnější. Nový web informuje veřejnost o systému ETCS.
Počet chyb strojvedoucích stoupá. Projetí návěstidla zakazující jízdu může mít i tragické následky.
Správa železnic vyhlásila tendr na zhotovitele modernizace trati mezi Brnem a Přerovem.
V Prostějově představili revoluční výhybku, která bude součástí budoucích českých vysokorychlostních tratí. Výrobek umožní jet v přímém směru rychlostí až 350 kilometrů za hodinu.
Historicky první PPP projekt v české železnici získává zájem investorů.
Správa železnic zahajuje přípravy na rozsáhlou rekonstrukci trati mezi hlavním a smíchovským nádražím v Praze. Cílem je zvýšit kapacitu trati přidáním třetí koleje a zlepšit komfort pro cestující i obyvatele v okolí.