Modernizace dráhy má opačný efekt. Vlaky z Prahy do Brna zpozdila
Deset miliard stála rekonstrukce a modernizace trati z Prahy do Brna. A výsledek? Dojezdový čas mezi oběma městy se protáhne.
Deset miliard stála rekonstrukce a modernizace trati z Prahy do Brna. A výsledek? Dojezdový čas mezi oběma městy se protáhne.
Příští rok by se měl sjednotit systém hlášení na všech nádražích v republice. Fanoušci železnice však nadšením nejásají.
Lidé z Čáslavi si přejí zachování stoleté železná lávky na tamní vlakovém nádraží. Správa železnic je ale zatím proti.
Z Prahy v Mladé Boleslavi za pětačtyřicet minut? Taková realita je cestujícím železnicí zase o něco vzdálenější.
Správa železnic připravuje 300 kilometrů vysokorychlostních tratí. Stěžejní bude výstavba úseku Praha – Brno.
Správa železnic během loňského roku zrenovovala šestatřicet nádražních budov.
Bouřlivá diskuze se rozjela potom, co Správa železnic zveřejnila návrh nové podoby mostu mezi pražskou Výtoní a Smíchovem. Zachová pouze spodní část stavby s pilíři. Nový most bude tříkolejný a vznikne také nová železniční zastávka na Výtoni.
Zásadní modernizace stanice Praha Masarykovo nádraží má za sebou další důležitý krok v přípravě. Správa železnic získala pravomocné stavební povolení. Na jaře se vypíše výběrové řízení na zhotovitele a ještě letos by pak měly začít práce.
Příští rok se uskuteční start mnoha zásadních staveb na železnici, a to díky rekordnímu rozpočtu.
Správa železnic zveřejnila podobu terminálu, který bude součástí trati pražského úseku Ruzyně – Letiště Václava Havla.