Přes Branický most se znovu jezdí po dvou kolejích
Branický most v Praze se otevřel pro dvoukolejný provoz.
Branický most v Praze se otevřel pro dvoukolejný provoz.
Druhé nejrušnější nádraží v západočeské metropoli, zahajuje rekonstrukci, která má vrátit historické budově její původní lesk a zároveň zvýšit komfort pro cestující.
Železnice bude bezpečnější. Nový web informuje veřejnost o systému ETCS.
Počet chyb strojvedoucích stoupá. Projetí návěstidla zakazující jízdu může mít i tragické následky.
Správa železnic vyhlásila tendr na zhotovitele modernizace trati mezi Brnem a Přerovem.
V Prostějově představili revoluční výhybku, která bude součástí budoucích českých vysokorychlostních tratí. Výrobek umožní jet v přímém směru rychlostí až 350 kilometrů za hodinu.
Historicky první PPP projekt v české železnici získává zájem investorů.
Správa železnic zahajuje přípravy na rozsáhlou rekonstrukci trati mezi hlavním a smíchovským nádražím v Praze. Cílem je zvýšit kapacitu trati přidáním třetí koleje a zlepšit komfort pro cestující i obyvatele v okolí.
Rozšíření dálnice D10 umožní nový železniční most u Brandýsa.
Zcela nová budova vyroste na hlavním nádraží v Mladé Boleslavi. Uvnitř objektu bude moderní odbavovací hala s pokladnami a veřejnými toaletami.