Umělá inteligence ve zpravodajství vzbuzuje u Čechů nedůvěru
Podle studie Zpravodajství ve věku mediální fragmentace 2024, kterou zveřejnila agentura ResSOLUTION Group, Češi zůstávají vůči využití umělé inteligence ve zpravodajství skeptičtí.
Podle studie Zpravodajství ve věku mediální fragmentace 2024, kterou zveřejnila agentura ResSOLUTION Group, Češi zůstávají vůči využití umělé inteligence ve zpravodajství skeptičtí.
Online nakupování se mění rychlým tempem a český zákazník na něj má stále vyšší nároky.
V Česku dnes téměř čtvrtina lidí splácí spotřebitelský úvěr nebo jinou půjčku než hypotéku. Tento trend se týká především mužů a osob ve věku mezi 25 a 54 lety.
Ženy často sportují nalíčené a mají oblíbenou značku kosmetiky
Hudbu poslouchají Češi denně. Nejčastěji v rádiu.
Pro většinu lidí jsou muzea spíše příležitostnou zábavou. Téměř třetina Čechů je navštěvuje během dovolené či během jiných nepravidelných příležitostí.
Tři čtvrtiny Čechů užívají doplňky stravy. Nejčastěji jde o vitamíny a minerály.
Čtenářů v Česku není málo. Dvě pětiny nejsou spokojeny s časem na čtení.