Třebíč chce opravit zimní stadion. Má na to asi půl miliardy korun
Třebíčský stadion má pohnutou historii i zastaralé zázemí. To druhé by měla změnit plánovaná rekonstrukce.
Třebíčský stadion má pohnutou historii i zastaralé zázemí. To druhé by měla změnit plánovaná rekonstrukce.
Správa železnic opraví koridor z Brna na Vysočinu. Akce za tři miliardy počítá také se stavbou nové nádražní budovy v moravské metropoli.
Skoro 100 let starý Faltusův most bude mít nové využití. Po rekonstrukci po něm budou jezdit cyklisté z Radčic a Malesic na Krkavec.
Spoje metra v těchto dnech nemusí navazovat tak, jak byly cestující zvyklí. Dopravní podnik musí mezi stanicemi Kačerov a Háje vyměnit koleje.
Šest miliard korun, takový by měl být konečný účet za opravu Strahovského tunelu. Ta potrvá zhruba deset let.
Jen pětina lidí, kteří se dostanou na záchytku, zaplatí stanovený poplatek. Ostravskou nemocnici tak přijde jeden takový návštěvník na více než 11 tisíc korun.
Aby nedošlo k podobné situace jako na D1, kde se začal rozpadat povrch vozovky, opraví silničáři mezi Plzní a Sulkovem celý úsek dálnice D5. Začít by se mělo v dubnu.
Hlavní nádraží i zastávka v Mladé Boleslavi projdou kompletní rekonstrukcí. Akce, která se protáhne na roky, začíná tento týden.
Návštěvníci rozhledny v Děbolíně poukazují na špatný stav stavby. Radnice tvrdí, že je všechno v pořádku a bezpečnost je zajištěná.
Modernější prostory nabízí nyní Jiráskovo divadlo v České Lípě. Jeho rekonstrukce se ale protáhla o rok.