Požár měl zakrýt podvod. Peníze účetní posílala domnělému americkému vojákovi
Požár dětského domova v Trnové na Plzeňsku bude mít možná nečekané rozuzlení. Policie prověřuje možnost žhářství.
Požár dětského domova v Trnové na Plzeňsku bude mít možná nečekané rozuzlení. Policie prověřuje možnost žhářství.
Neuvěřitelný případ zaměstnává britskou policii. Ta dopadla muže, který si díky falešným identitám přišel v přepočtu téměř na 130 milionů korun. Okradl i své blízké.
Vyhlédla si většinou ženu kolem dvacítky, odvyprávěla srdcervoucí příběh a připravila ji o peníze. Z 15 okradených vylákala skoro 270 tisíc korun. Jedna z obětí jí na účet poslala 170 tisíc. Policie teď hledá další okradené.
Prezidentské volby v africkém Zimbabwe skončily. Za vítěze se prohlásili oba kandidáti, ačkoliv výsledky hovoří ve prospěch dosavadního prezidenta.
Název zámku Líčkov na Žatecku opět rezonuje soudními síněmi. Tam se projednává žádost vdovy po majiteli objektu o navrácení zámku, o který přišla kvůli podvodníkům.
Téměř čtvrt milionu korun poslala 42letá žena z Královéhradecka podvodníkovi, který ji přesvědčil, že je ukrajinský prezident Volodomyr Zelenskyj, zamiloval se do ní a pošle jí balík se svými úsporami.
Množství podvodů na českých online bazarech stoupá. Pomoci s jejich odhalováním chce web Podvod na bazaru, který je aktuálně největší databázi podvodníků v České republice a umožňuje lidem preventivně vyhledávat prodávající a kupující.
K podvodu, které neměl šanci projít, dovedla mladého osmadvacetiletého muže, závislost na hazardu. Mladík pracoval jako účetní velkého hotelového řetězce a navíc v několika dalších státních organizacích.
Podomní prodejci, kteří okrádají seniory změnili taktiku. Peníze od starých lidí tentokrát loudí pod záminkou úklidu společných prostor v domě. S takovým případem se teď setkali v bytovém domě na náměstí Republiky v Havířově.
Facebook zaplavily podvodné reklamy. Experti z kyberbezpečnostní společnosti Check Point varují – šířit mohou nebezpečné viry nebo dostat z lidí citlivé údaje. Teď se tak děje nejčastěji prostřednictvím reklam na umělou inteligenci.