Volba sládků končí. Speciály z Prazdroje rozšíří nabídku
Plzeňský Prazdroj přepisuje pravidla své desetileté tradice pivních speciálů. Místo jednotné měsíční nabídky v programu Volba sládků přichází od května s novinkou Speciály z Prazdroje.
Plzeňský Prazdroj přepisuje pravidla své desetileté tradice pivních speciálů. Místo jednotné měsíční nabídky v programu Volba sládků přichází od května s novinkou Speciály z Prazdroje.
Tuzemské chmelnice budou od nynějška pod neustálým dohledem díky nově instalované síti chytrých meteostanic.
Plzeňský Prazdroj loni prodal 7,3 milionu hektolitrů piva a udržel tak prodeje na úrovni předchozího roku.
Loni byla značka Birell lídrem v reklamních investicích do segmentu nealkoholických piv s příchutí a radlerů.
Obliba piva mezi ženami v České republice roste, což potvrzuje průzkum Plzeňského Prazdroje.
Celé portfolio Plzeňského prazdroje nabízené ve skle se bude prodávat v zálohovaných lahvích.
Aplikace PRO CHMEL pomáhá chmelařům s přesným zavlažováním.
Rekonstrukce plzeňského nádraží přišlo Správu železnic na miliardu. Lidé však nejvíce kvitují návrat plzeňského piva do tamních osvěžoven.
Ve Velkopopovickém pivovaru se vaří pivo již 150 let. Oslavy lákají na vystoupení Monkey Business, Wohnout nebo Tomáše Kluse.
Plzeňský Prazdroj si meziročně polepšil. Nárůst zaznamenal u tankového i sudového piva.