Na silnici z Plzně do Klatov vyrostl další zmetek. Úplně nový most půjde k zemi
Loni museli silničáři nechat zbourat pilíř mostu, z něhož se sypalo kamenivo. Letos půjde k zemi v podstatě dokončený celý most, jehož pilíře jsou špatně vyrobené.
Loni museli silničáři nechat zbourat pilíř mostu, z něhož se sypalo kamenivo. Letos půjde k zemi v podstatě dokončený celý most, jehož pilíře jsou špatně vyrobené.
Český Krumlov se chystá na opravy Lazebnického mostu. Kvůli ochraně historický uliček vznikne příjezdová komunikace pro těžkou techniku v korytě řeky.
Před deseti lety stavbu mostu mezi pevninskou Itálií a Sicílií smetla italská vláda ze stolu. Zdálo se, že definitivně. Nyní se však k projektu vrací a příští rok chce začít stavět.
Součást severovýchodního obchvatu Pardubic bude mít rozpětí 135 metrů a délku 250 metrů. Stavba už začala.
Vodní nádrž Orlík překlene v následujících měsících nový železniční most. Ze základů na obou březích Vltavy už začínají vyrůstat části budoucího železobetonového oblouku o rozpětí 156 metrů. Celkové náklady na stavbu dosahují 685 milionů korun.
Téměř havarijní je stav mostu před D1 u Kamenice na Vysočině podle zprávy Nejvyššího kontrolního úřadu. Ministerstvo dopravy proto nyní nařídilo jeho demolici.
Most v Ludkovicích, který je artefaktem plánu Jana Antonína Bati na výstavbu dálnice, se začíná rozpadat. V následujících týdnech proto půjde k zemi.
Kuriozní situace nastala při budování obchvatu Klatov. Jeden ze železobetonových mostních pilířů krátce potom, co vznikl, strhly bagry. Podle všeho udělali stavebníci chybu a použili špatně zhutněný beton.
Most na 126. kilometru dálnice D1 je ve špatném stavu a čeká ho bourání. Problém je v tom, že nikdo netuší, kdo je jeho majitelem. Ministerstvo dopravy proto pro řízení o demolici ustanovilo záhadnému vlastníkovi opatrovníka.
Už v roce 2027 by se mohlo jezdit po novém obchvatu Plas na Plzeňsku. Na ten naváže podobná stavba v sousedním Kaznějově.