S půlročním zpožděním končí oprava první poloviny Ševčíkova mostu v Brně
Opravy první poloviny mostu Otakara Ševčíka v Brně se chýlí ke konci. Hotovo však mělo být v lednu.
Opravy první poloviny mostu Otakara Ševčíka v Brně se chýlí ke konci. Hotovo však mělo být v lednu.
Tragédie se stala v ruské Smolenské oblasti. Přes Paninský most ve Vjazmě jelo osobní a nákladní auto, když se na železniční trať zřítilo šest ze sedmi pilířů. Řidička osobního vozu byla na místě mrtvá, osádka náklaďáku je v nemocnici ve vážném stavu.
Od příštího týdne nebude po mostu přes D1 u Kamenice na Jihlavsku ani památky. Stavbu, která nikomu nepatří, nechají silničáři zbourat kvůli havarijnímu stavu.
Silničáři se pustí do několik let odkládané stavby nového mostu přes Dyji. Břeclavská radnice varuje před dopravními komplikacemi.
Smyk na rozestavěném mostu a pád dodávky z 15metrové výšky nepřežili dva dělníci. Další dva jsou vážně zranění.
Místo původního březnového termínu příštího roku se nyní počítá s otevřením obchvatu Pardubic až na podzim 2025. Vše se může ale ještě více zpozdit.
Loni museli silničáři nechat zbourat pilíř mostu, z něhož se sypalo kamenivo. Letos půjde k zemi v podstatě dokončený celý most, jehož pilíře jsou špatně vyrobené.
Český Krumlov se chystá na opravy Lazebnického mostu. Kvůli ochraně historický uliček vznikne příjezdová komunikace pro těžkou techniku v korytě řeky.
Před deseti lety stavbu mostu mezi pevninskou Itálií a Sicílií smetla italská vláda ze stolu. Zdálo se, že definitivně. Nyní se však k projektu vrací a příští rok chce začít stavět.
Součást severovýchodního obchvatu Pardubic bude mít rozpětí 135 metrů a délku 250 metrů. Stavba už začala.