Česko volá po úpravě emisních cílů
Ministr dopravy Martin Kupka žádá evropské partnery o podporu při přehodnocení ambiciózních emisních cílů.
Ministr dopravy Martin Kupka žádá evropské partnery o podporu při přehodnocení ambiciózních emisních cílů.
V době, kdy se snaží téměř celý svět bojovat se snižováním vyprodukované emisní stopy, se Švédsko rozhodlo pro opak. Od příštího roku ruší ekologickou daň z letů.
Navzdory celosvětovým snahám o snížení emisí došlo za poslední dvě desetiletí k 20procnetnímu nárůstu emisí metanu způsobených lidskou činností, což vážně ohrožuje cíle Pařížské dohody o globálním oteplování.
Až do roku 2027 platí pro uhelnou elektrárnu ve Chvaleticích výjimka ohledně vypouštěných emisí. Ta se nyní nelíbí ekologickým aktivistům.
Přísnější pravidla pro sledování emisi a omezení prašnosti přinese novela zákon a ovzduší.
Bezemisní, takzvané zelené autobusy, plánuje v příštím roce do své hromadné dopravy nasadit Jindřichův Hradec. Město se tak v České republice zařadí mezi průkopníky ekologického stylu cestování.
Soumrak nad uhelnými elektrárnami v České republice pokračuje. V Dětmarovicích zbývá tomuto způsobu výroby elektřiny maximálně několik let.
Kromě výfukových plynů škodí životnímu prostředí také emise z pneumatik.
Výnosy z emisních povolenek budou používány výhradně na boj s klimatickými změnami.
Německo je na cestě k zelenější budoucnost. Meziročně snížilo emise o 10 procent.