Hybridní auta nejsou v běžném provozu tak ekologická, jak tvrdí jejich výrobci
Hybridní vozidla znečišťují v reálném provozu ovzduší téměř stejně jako automobily se spalovacími motory.
Hybridní vozidla znečišťují v reálném provozu ovzduší téměř stejně jako automobily se spalovacími motory.
Nejvíce skleníkových plynů produkuje svět prostřednictvím spalování fosilních paliv. Mnohem méně se však mluví o tom, že na druhém místě stojí zemědělství. Hlavní roli hraje výroba hovězího masa a mléčných výrobků.
Jaké nereálné odmítá klimatické cíle australské vlády tamní opozice. Průmyslově zdatnější země už od nich chtějí rovněž ustoupit.
Japonci v minulé desetiletce ukázali směr například Německu, když se odstřihli od jádra. Nyní se však k takovému typu výrobě elektřiny rychle vracejí.
Většina členských států EU plní závazky ke snižování znečištění ovzduší. Výjimkou zůstává především zemědělský amoniak.
Další rána pro Volkswagen. Německý soud poslal do vězení dva bývalé manažery zainteresované v kauze Dieselgate.
Emise z evropské letecké dopravy se v roce 2024 téměř vrátily na úroveň z roku 2019, přičemž lety v rámci Evropy tuto úroveň dokonce překročily.
V roce 2023 klesly emise skleníkových plynů v EU o devět procent, hlavní zásluhu má energetický sektor.
Hasiči stále marně bojují s požárem skládky na Rakovnicku. Jeho příčinu zatím neznají.
Evropská komise navrhla úpravu pravidel pro automobilky, které musí plnit emisní limity.