Vláda bude Volskwagenu dotovat elektromobily. Kvůli nim firma jde ke dnu
Sázka na elektromobilitu začíná být pro Volkswagen likvidační. Německá vláda jim však chce výrobu dotovat, aby nedošlo k propouštění zaměstnanců.
Sázka na elektromobilitu začíná být pro Volkswagen likvidační. Německá vláda jim však chce výrobu dotovat, aby nedošlo k propouštění zaměstnanců.
Vedení německého Volswagenu oznámilo, že do budoucna nepočítá s výrobou Fabie, Scaly a Kamiqa. Nahradit by je měli nové elektromobily, které se musí podle evropských směrnic vyrábět, i když je skoro nikdo nekupuje.
Elektrifikace firemních flotil v EU výrazně zaostává za soukromými domácnostmi, což brzdí celkový přechod na elektromobily. Nejhůře si vedou Německo, Francie, Itálie a Španělsko.
Navzdory plánům EU, USA a Kanady na omezení čínských elektromobilů kvůli nespravedlivým vládním dotacím, čínští výrobci hlásí rekordní prodeje. Tento růst ukazuje, že čínské automobilky se pravděpodobně dokáží vypořádat s novými regulacemi.
Před pár lety vedení Volkswagenu tleskalo, když Německo zahájilo přerod automobilového průmyslu směrem k elektromobilitě. Nyní se kvůli tomu chystá zavírat továrny.
V první polovině roku bylo v zemích Evropské unie zaregistrováno přes 815 tisíc nových elektromobilů, meziročně jde o pokles.
Kanada oznámila zavedení 100procentního cla na elektromobily vyrobené v Číně, včetně těch od Tesly, což vedlo k poklesu akcií automobilky.
BMW překonalo v červenci Teslu v elektromobilitě na evropském trhu.
Tesla svolává 1,68 milionu vozů v Číně kvůli softwarové aktualizaci, která má zajistit varování řidiče, když není kufr zavřený, oznámil čínský tržní regulátor.
Čínské automobilky se připravují na výrobu elektromobilů v Evropě, aby se vyhnuly vysokým dovozním clům, které zavedla Evropská unie.