Rekordní prodeje elektromobilů táhne Čína. Evropa zaostává
Prodej elektromobilů dosáhl v říjnu rekordních 1,72 milionu kusů, což představuje meziroční růst o 35 procent. Největší podíl na tomto vzestupu má Čína.
Prodej elektromobilů dosáhl v říjnu rekordních 1,72 milionu kusů, což představuje meziroční růst o 35 procent. Největší podíl na tomto vzestupu má Čína.
Přechod německých automobilek na elektromobily, devastuje celé toto průmyslové odvětví. Lidé totiž prostě tyto vozy nekupují.
Centrum dopravního výzkumu zveřejnilo nový průzkum, který mapuje zvyklosti českých majitelů elektromobilů při dobíjení.
Finanční problémy, související s obrovskými propady v ziscích, hlásí jedna německá automobilka za druhou. Nově i BMW.
Nissan se dostává do velkých problémů. Jeho dva zásadní trhy, Čína a Spojené státy, vykázaly zásadní propady prodejů.
V nošovické továrně Hyundai, jedné svého druhu v zemích Evropské unie, se dnes nepracuje. Zaměstnanci kvůli malé poptávce po elektromobilech zůstali doma.
Evropská komise schválila dodatečná cla až 35,3 procenta na čínské elektromobily, která začnou platit ve čtvrtek.
Největší zastoupení mezi elektromobily má u nás značka Tesla, která tvoří téměř čtvrtinu všech registrovaných vozidel.
Nová analýza ukazuje, že do roku 2030 by mohly všechny hlavní města EU zavést zóny bez emisí a zároveň mít dostatek elektrických dodávek vyrobených v Evropě, aby splnila požadavky na dopravu.
Tesla získala povolení k zahájení expanze své elektrické automobilky v Grünheide u Berlína, čímž se připravuje na výrobu až jednoho milionu vozidel ročně.