Digitální wellbeing má definici. Školám má pomoci chránit duševní zdraví dětí
Odborníci z Národního pedagogického institutu ČR (NPI) a iniciativy Partnerství pro vzdělávání 2030+ představili vůbec první ucelenou definici digitálního wellbeingu.
Odborníci z Národního pedagogického institutu ČR (NPI) a iniciativy Partnerství pro vzdělávání 2030+ představili vůbec první ucelenou definici digitálního wellbeingu.
Nový projekt Stezka Českem pro školy slaví u žáků i učitelů rychlý úspěch.
Financování nepedagogických pracovníků ve školách, jako jsou školníci, uklízečky či kuchařky, přejde od příštího roku z odpovědnosti státu na kraje a obce.
Pražští radní ve čtvrtek schválili výjimku, která umožní zvýšit maximální počet žáků ve třídě středních škol ze 30 na 34.
Uchazeči o studium na středních školách mají šanci znovu zabojovat o místo. V úterý začalo druhé kolo přijímacího řízení, přihlášky lze podávat do pondělí 26. května.
Letos se na střední školy dostalo v prvním kole přijímacích zkoušek 94 procent deváťáků.
Vysokoškolské lavice v Česku se dál plní. Na konci roku 2024 studovalo na veřejných a soukromých vysokých školách téměř 315 tisíc lidí.
Ministerstvo školství dnes představilo nový Systém podpory a vedení ředitelů škol, který má zásadně zlepšit podmínky pro výkon ředitelské profese.
Ministerstvo školství zahájilo celostátní šetření, které má odhalit skutečný stav učitelů v regionálním školství.
Sněmovna v pátek schválila zásadní školskou novelu, která má omezit odklady nástupu do první třídy a postupně nahradit klasické známkování slovním hodnocením.