Konec malých aut nepřijde. Prošla mírnější norma Euro 7
Emisní norma EURO 7 bude přijatelnější, než původně navrhovala Evropská komise.
Emisní norma EURO 7 bude přijatelnější, než původně navrhovala Evropská komise.
Volkswagen bude s čínským Xpengem vyvíjet elektromobily pro tamní trh.
Ford minulý týden ukončil výrobu oblíbené Fiesty. Teď se však zdá, že by to nemusel být její úplný konec.
Automobilka se loučí s kultovním modelem po téměř padesáti letech.
Řidiči ve Velké Británii si od příštího roku budou moci užívat částečně autonomního řízení. Nabídne ho například BMW nebo Ford.
Registrace aut v Evropě značně klesají, mladí dospělí si vystačí s MHD.
Japonsko už není největším světovým vývozcem aut. Čína si uzmula první místo.
Jeden z největších automobilových koncernů na světě žádá britskou vládu o změny v brexitové dohodě. Výroba ve Velké Británii by se mu za současného stavu nemusela vyplatit.
Sportovně laděná odnož Renaultu chystá elektromobil evokující oblíbený Renault 5. Historické jsou ale jen křivky, jinak koncept působí spíše jako auto budoucnosti.
Emisní norma Euro 7 podle Hospodářské komory zasáhne až 15 procent ekonomiky a způsobí značné zdražení aut.