Cestující ve Středočeském kraji čekají změny v autobusové dopravě
Od prosince čekají cestující ve Středočeském kraji velké novinky v autobusové dopravě. Nové vnitrostátní i mezikrajské linky a nové jízdní řády přichází dříve, než bývá zvykem.
Od prosince čekají cestující ve Středočeském kraji velké novinky v autobusové dopravě. Nové vnitrostátní i mezikrajské linky a nové jízdní řády přichází dříve, než bývá zvykem.
Na konci roku 2025 zahájí provoz deset vodíkových autobusů v oblasti Mníšku pod Brdy.
Pilotní projekt Středočeského kraje umožňující nástup všemi dveřmi na dvou autobusových linkách se osvědčil.
Zlín usiluje o moderní dopravní terminál, který by spojil autobusové a vlakové nádraží.
V druhé polovině této dekády dostane pardubické náměstí jinou podobu. Bude přizpůsobeno zejména chodcům a vytěsní z centra dopravu.
Nové městské autobusy nebudou muset být povinně bezemisní do roku 2030, ale až od roku 2035. Dohodla se Rady pro životní prostředí v Lucemburku.
Zástupci čtyř krajů představili v Rakovníku nový projekt, který by měl posílil dopravní spojení i do odlehlých oblastí. Bude už součástí prosincových jízdních řádů.
Dálniční síť by se během let 2023 a 2024 měla rozrůst o 134 kilometrů.
Od neděle 11. prosince se cestující mezi Plzní a Domažlicemi dočkají nové autobusové linky.
Nových autobusů s naftovým motorem v EU ubývá, rostou alternativní paliva.