„Nepít je umění“ Je tady další Suchej únor
Jedenáctý ročník osvětové kampaně Suchej únor se kvapem blíží. Také zkusíte na měsíc nepít alkohol?
Jedenáctý ročník osvětové kampaně Suchej únor se kvapem blíží. Také zkusíte na měsíc nepít alkohol?
Pěstitelů vína sice v České republice ubylo, ale osevná plocha je čím dál větší.
Řada z nás si začátkem nového roku dává tradiční nejrůznější předsevzetí – že přestane kouřit, zhubne, začne cvičit nebo přestane pít alkohol. Zvládnout to poslední pomůže už tradiční únorová akce.
Na pořádné problémy se zákonem si zadělal jeden z pražských klubů. Ten umožňoval vstup od šestnácti let a návštěvníky lákal na soutěž o to, kdo nadýchá víc alkoholu. Koncem týdne tu proběhla rozsáhlá policejní kontrola.
Těžko uvěřitelný případ řeší policisté na Břeclavsku. Ty zavolala posádka zdravotnické záchranka, která vyjížděla k řidiči autobusu s vážnými zdravotními komplikace. Za vším ale byla těžká opilost.
S takovým výsledkem skončila mimořádná kontrola České obchodní inspekce před vánočními svátky. Uskutečnila se na adventních trzích v Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Nejoblíbenější značkou piva je nealkoholický Birell.
Kontrolní akce proběhla v době podzimních prázdnin a policisté v celé zemi se při ní zaměřili zejména na kontrolu dodržování zákazu prodeje a podávání alkoholických nápojů dětem a mladistvým.
Jihomoravští policisté vyrazili jako každoročně na kontroly honů, které jsou v plném proudu. Výsledky jsou zatím příznivé. Muži zákona žádné pochybení nezjistili.
Osmý ročník marketingového programu Důvěryhodné značky má své vítěze.