Přes Branický most se znovu jezdí po dvou kolejích
Branický most v Praze se otevřel pro dvoukolejný provoz.
Branický most v Praze se otevřel pro dvoukolejný provoz.
O posledním říjnovém víkendu se železniční muzeum Českých drah v Lužné u Rakovníka rozloučí se sezónou zážitkových jízd. Návštěvníci se mohou těšit na historické vlaky tažené parními lokomotivami Kafemlejnek a Všudybylka.
Od ledna 2025 začne výhradní provoz evropského zabezpečovacího systému ETCS na 620 kilometrech tratí, včetně významných úseků mezi Českou Třebovou a Přerovem či Břeclaví a Bohumínem.
První testování odnímatelných solárních panelů na železničních tratích začne na jaře příštího roku ve Švýcarsku. Inovativní projekt slibuje revoluci ve využívání obnovitelné energie.
První stavební projekty vysokorychlostních tratí začnou již v příštím roce, a to v úsecích Nezamyslice – Kojetín a Kojetín – Přerov.
Ve dnech 12. a 13. října se návštěvníci mohou těšit na jízdy parních vlaků a historických motoráčků v České Lípě.
Česko se připravuje na revoluci v železniční dopravě. Výstavba vysokorychlostní tratě by měla podle ministra dopravy začít příští rok.
Německá železniční společnost Deutsche Bahn chce zrušit 30 tisíc pracovních míst do pěti let.
Léto přinese řadu oprav na české železnici. Stavební práce budou probíhat napříč celou zemí, včetně rozsáhlé rekonstrukce pražského Masarykova nádraží.
Železniční uzel Česká Třebová projde modernizací. Jde o největší zakázku Správy železnic za posledních deset let.