Poláci nabídli nejnižší cenu. Možná zamíchají kartami v dostavbě D11
Předposlední úsek dálnice D11 mezi Trutnovem a státní hranicí by se měl začít stavět ještě letos. Nejvíce šancí na zisk zakázky má poprvé v historii polská firma.
Předposlední úsek dálnice D11 mezi Trutnovem a státní hranicí by se měl začít stavět ještě letos. Nejvíce šancí na zisk zakázky má poprvé v historii polská firma.
Hlavní tah Železnou Rudou se kvůli opravám uzavřel pro osobní i nákladní vozy. Pro řidiče to znamená velké omezení, především pro ty za volanty nákladních vozů. Podle toho odkud jedou, může objížďka dosáhnout až 70 kilometrů.
Stavba dálničního úseku mezi Olomoucí a Kokory za necelé dvě miliardy korun bude pokračovat. Ředitelství silnic a dálnic se konečně dohodlo se zemědělci, kteří stavbě dosud bránili.
Dálnice, dálniční mosty, důležité dopravní tepny, ale třeba také příjezdové cesty, které vedou k oblíbeným cílům turistů jsou na seznamu oprav. Tradiční peklo na silnicích začíná.
Už v roce 2027 by se mohlo jezdit po novém obchvatu Plas na Plzeňsku. Na ten naváže podobná stavba v sousedním Kaznějově.
Národní centrála proti organizovanému zločinu zasahuje na ústředí Ředitelství silnic a dálnic. Tomáš Minx z Vrchního státního zastupitelství potvrdil, že zásah souvisí s veřejnými zakázkami.
ŘSD zahájilo stavbu úseku dálnice D35 mezi obcemi Janov a Opatovec. V roce 2025 bude úsek zpřístupněn motoristům.
28 miliard stála modernizace dálnice D1 v úseku mezi Mirošovicemi a Kývalkou, který je dlouhý přes 160 kilometrů. Jejím cílem bylo zvýšení bezpečnosti a komfortu. Výsledek je ale zcela opačný.
Ředitelství silnic a dálnic se přemění na státní podnik. Změna by měla přinést lepší plánování oprav pozemních komunikací a zajistit experty.
Silnice a dálnice jsou hlavně po zimě plné výtluků a dalších vad, které znepříjemňují život řidičům. Ti se jim často nedokážou vyhnout a pak musejí řešit škody na svých vozidlech.