Po jihočeské dálnici se jezdí čtyři roky. Brzy ji však železničáři rozkopou
Od prosince 2019 se jezdí po úseku D3 mezi Ševětínem a Borkem, severně od Českých Budějovic. Brzy se to ale změní, protože Správa železnic dálnici znovu rozkope.
Od prosince 2019 se jezdí po úseku D3 mezi Ševětínem a Borkem, severně od Českých Budějovic. Brzy se to ale změní, protože Správa železnic dálnici znovu rozkope.
Začala stavba dalšího úseku dálnice D3. Propojí Česko s Rakouskem.
Polský stavební kolos vyhrál státní zakázku na dostavbu dálnice D11. Klacky pod nohy mu ale hází ekologové ze sdružení Děti Země.
Z Prahy do Karlových Varů se dnes jezdí za hodinu a půl. Za pět let by to mělo být výrazně rychleji. Možná v tu dobu už bude nad západočeskými lázněmi kroužit i o poznání více letadel.
Havířovu by plánovaný obchvat ulehčil z nelehké dopravní situace. Na jiných místech se proti němu ale bouří.
Jen co skončila rekonstrukce průtahu Kolínem, objevil se velký problém. Silnice se začala propadat.
Stavba obchvatu Loun se zkomplikovala kvůli staré silnici. Červnový termín padl, zářijový by měl vyjít.
Lidé, kteří si s prodejem pozemků pospíší, mohou dostat velké peníze. Ti, co nebudou chtít prodat, mohou počítat s vyvlastněním.
Ředitelství silnic a dálnic se přemění na státní podnik. Změna by měla přinést lepší plánování oprav pozemních komunikací a zajistit experty.
Téměř 800 zaměstnanců Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) zajistí průjezdnost silnic v období sněhových kalamit.