Japonská postavička Hello Kitty, která dosáhla celosvětové známosti, sice v těchto dnech slaví 50 let od uvedení na trh, ovšem o jejím úpadku se ani po půl století mluvit nedá. Zábavní společnost Sanrio totiž uvedla, že její zisky, které generuje právě skrze Hello Kitty, v poslední době rostou. Ve své výdělečnosti se tak dostala i před tak slavné postavičky jako je Mickey Mouse nebo Darth Vader z Hvězdných válek.
Zisky společnosti Sanrio rostou od roku 2020, kdy do funkce generálního ředitele nastoupil vnuk zakladatele společnosti Tomokuni Cudži, ten totiž nejen změnil marketingovou strategii firmy, ale zejména se zaměřil na boj s padělaným zboží Hello Kitty.
Kromě Hello Kitty slaví úspěch další produkt zmíněné japonské firmy, rozzlobená panda červená jménem Aggretsuko. O té byl dokonce natočený seriál, který slavil velký úspěch na Netflixu.