Chanel chce znát přeprodejce, protože prý porušuje smluvní podmínky. Notino informace odmítá předat a oznámilo, že spor povede k Nejvyššímu soudu.
Notino má se Chanelem potíže dlouho. V roce 2018 se stáhlo z amerického trhu s tím, že e-shop pouze dočasně uzavírá, aby prý před zahájením celosvětové expanze zjistilo, zda je úspěšný. Od té doby se na trh za oceánem už nevrátilo. Spekuluje se o tom, že za za vším byl spor se značkou Chanel a hrozící spor s další firmou vyrábějící vůně, se společností Tiziana Terenzi.
V lednu 2021 zveřejnilo Notino video, ve kterém ředitel Zbyněk Kocián tvrdí, že Chanelu jde jen o peníze. „Společnost Chanel velmi kontroluje cenovou politiku a jakékoliv slevy jsou pro ni něčím, co nemá ráda. Proto se snažíme nacházet produkty, které jsou pro zákazníky nejvýhodnější,“ říká v něm.
O cenu jde ale i Notinu. To například 100mililitrový Chanel No. 5 nabízí údajně se slevou, původní cena je podle něj 6 205 korun, po slevě jen 4 630. Levněji se dá pořídit u řady seriózních prodejců, například v eshopech parfumerií Douglas nebo Fann či v Alze. Vůbec nejdražší prodejce za něj chce 5 495, což zdaleka nedoahuje původní ceny podle Notina.
Na dotaz zda to, že Notino s Chanelem nespolupracuje znamená, že něco porušuje, odpovídá ve videu ředitel že ne. „Kdyby to tak bylo, tak to určitě společnost Chanel nenechá jen na dopisu, ale bude to řešit právní cestou,“ říká a vzápětí pronese: „ Společnost Chanel se s námi soudí a my se soudíme s ní. Chanel chce od nás vědět naše přímé dodavatele jejích produktů, aby mohla zamezit jejich prodeji dál. Pro nás je strašně důležité uchovávat tajemství našich dodavatelů.“