Obří okružní křižovatku řídí množství semaforů, nedá se na ní přejíždět mezi pruhy a auta se task musejí do těch správných řadit ještě před najetím na ni. Lidé si stěžují, že zatímco stojí před nájezdem na objezd na červenou, po kruháči nikdo nejede, a tak je semafor jen zbytečně zdržuje.
"Máme v Plzni světový unikát. Okružní turbo parkoviště "řízené" semafory," konstatoval jeden z řidičů. "Kdybych nebyla z Plzně a nevěděla z videí, která kolují po internetu, kam který pruh vede, tak bych na sto procent vyjela špatným výjezdem. Člověk neví, co má sledovat dřív, jestli cedule, které jsou hodně vysoko, silnici nebo semafory," posteskla si další řidička. "Já nejsem stěžovací typ, celé léto jsem bez remcání jezdila po všech čertech a těšila se na otevření. Ale dnes autobus zpoždění 40 minut na 15kilometrové trase? Do Plzně mě navigace poslala opět objízdnou trasou," přidala se jiná. "Děkuju za turbokruháč. Místo 20 minut jako dřív, mi to trvá 20 minut. Ještě že jste ho zrekonstruovali za ty stovky milionů a urychlili tak dopravu. Super práce," ironicky podotknul jiný řidič.
Magistrát na Facebooku uvedl, že vzniklo několik signálních plánů a v příštích dnech se bude ladit jejich nasazení, aby byl průjezd ze všech šesti ramen optimální. Upozornil taky, že řidičům pomůže dodržování základních pravidel. "Při příjezdu se s vozem řaďte do správného jízdního pruhu podle dopravních tabulí, v momentě rozsvícení zelené není třeba dávat přednost vozům jedoucím po křižovatce, nepřejíždějte s vozem na křižovatce z pruhu do pruhu přes vymezovací pásky, jako chodci respektujte semafory a přecházejte pouze na zelenou," poradil řidičům i chodcům.
Plzeňané zatím vymýšlejí, jak by se dala turbokřižovatka vylepšit:
