Data agentury Median nashromážděná od loňského roku po první čtvrtletí letošního roku ukazují, že tiskové tituly i přes dopady koronavirové pandemie a přijatých regulačních opatření oslovily většinu obyvatel v ČR. Tiskové tituly čte podle Medianu 8 z 10 obyvatel ČR ve věku mezi 12 až 79 lety.
Čtenářem alespoň jednoho časopisu vydávaného v ČR je 76 % občanů ve věku 12 až 79 let, což je cca 6,7 milionu lidí. Nejčtenějším celostátním deníkem je dlouhodobě Blesk (684 tisíc čtenářů na vydání). Na druhém místě se umístil deník MF DNES (439 tisíc) a na třetím deník Sport (189 tisíc). Celkem 428 tisíc čtenářů na vydání dosáhl Deník, síť regionálních titulů vydavatelství Vltava Labe Media.
Mezi přílohami deníků je nejčtenější Blesk magazín TV (867 tisíc) a za ním TV magazín se 770 tisíci čtenářů. I další přílohy Blesku patří v různých kategoriích k nejčtenějším. V rámci péče o zdraví vítězí u čtenářů Blesk Zdraví, stejně tak v časopisech pro ženy (Blesk pro ženy) nebo v sekci vaření (Blesk Vaše recepty). Nejčtenějším zpravodajským týdeníkem je dlouhodobě Reflex (257 tisíc).