Nejvlivnější profil českého Facebooku má Těhotnej kuchař. S 904 tisíci sledujícími vystřídal na trůnu korporát s milionovým rozpočtem. Podařilo se mu předstihnout dosavadního lídra, korporátní profil společnosti Lidl Česká republika,, což podtrhuje rostoucí sílu autentických tvůrců na sociálních sítích. Tento mimořádný úspěch je o to pozoruhodnější, že profil Těhotnej kuchař vznikl teprve v prosinci 2020. Za necelé čtyři a půl roku tak dokázal díky svému osobitému stylu oslovit a zaujmout masivní publikum.
Těhotnej kuchař láme rekordy i na jiných platformách, kde jeho recepty sledují všechny věkové kategorie. Na aktuálně velmi populární platformě TikTok se jeho konto pyšní impozantním počtem 509 tisíc sledujících. Stejně působivých čísel dosahuje i na Instagramu, kde jeho profil pravidelně sleduje půl milionu uživatelů. Tato čísla jasně potvrzují jeho mimořádnou pozici mezi českými tvůrci obsahu.
Jeho nejsledovanějším videem je recept na vepřové výpečky, který k dnešnímu dni nasbíral téměř pět milionů zhlédnutí. ,,Dostat se v počtu sledujících na Facebooku před Lidl, tedy globální značku působící po celé Evropě, byl můj dlouhodobý cíl. Můj profil na Facebooku je z mých kanálů dlouhodobě nejsledovanější a vytvořila se kolem něj úplně skvělá komunita diváků. Teď ještě pokořit ten milión," říká Jaroslav Vajgl alias Těhotnej kuchař.
Je dobře, že i na FB jsou normální lidé. Třeba Těhotnej kuchař. Pro "prdel" daleko nejde, ale jeho vaření má hlavu a patu.
— Dan Černohorský (@CernohorskyDan) June 1, 2024
A na uvítanou jeho návod na ranní ztuhlé máslo, které má už 3,2milionu shlédnutí. 😀https://t.co/ZiO8DlqZml pic.twitter.com/oT6KFcBPEv
účet | počet sledujících | |
---|---|---|
Těhotnej kuchař | 904 000 | |
Lidl Česká republika | 902 000 | |
Prima COOL | 847 000 | |
Óčko | 797 000 | |
Jaromír Jágr | 700 000 | |
Práce a brigády | 700 000 | |
Evropa 2 | 589 000 | |
Kudy z nudy | 532 000 | |
TV Nova | 508 000 | |
Kofola | 482 000 | |
Andrej Babiš | 425 000 | |
Slevomat | 434 000 | |
Ulice | 396 000 |