Podle výzkumné agentury Nielsen čím dál více lidí sleduje streamovací služby na úkor televizního vysílání. Tento trend se vztahuje i na Česko kde roste podíl předplatitelů streamovacích platforem. Čas strávený u televize trávilo v listopadu 38 procent Američanů tím, že sledovalo streamovací služby. Meziročně se podíl streamovacích služeb zvýšil o deset procent.
Největší podíl má v USA na televizních obrazovkách YouTube (8,8 %), Netflix (7,6 %), Hulu (3,9 %) a Amazon Prime Video (2,6 %). Podíl streamovacích služeb sledovaných přímo na televizi nekoresponduje s celkovým počtem předplatitelů. Nejvíce předplatitelů má Netflix (celosvětově 223 milionů), Disney+ (164,2 milionů) a HBO Max (94 milionů), je tedy evidentní, že uživatelé Disney a HBO Max více využívají ke sledování další zařízení jako mobilní telefony, tablety, notebooky, nežli uživatelé Amazonu nebo Hulu.
Kabelové vysílání tvoří v USA „jen“ 31,8 procent času stráveného u televize. Následuje klasické televizní vysílání, které sledovala v listopadu jedna čtvrtina všech Američanů u televizních obrazovek.