Sledování televize se mění. Podle americké výzkumné společnosti Nielsen měly v polovině roku streamovací platformy třetinový podíl ve sledování televize. Podle průzkumu 33,7 % televizního času tvořily v létě v amerických domácnostech streamovací služby. To je 6,3% nárůst oproti loňskému červnu. Klasické televizní vysílání mělo jen 22,4% podíl.
Těsně nad streamingem dosud vyhrává kabelovka, kterou sledovalo 35,1 % diváků. V rámci kabelového i televizního vysílání mají zásadní podíl na sledování sportovní přenosy, ovšem v létě, kdy neprobíhá liga NBA nebo NHL, razantně klesá podíl sledování sportovních kanálů a roste podíl streamingu.
Z 33,7% podílu streamovacích služeb nejvíce lidí sledovalo na televizi Netflix (7,7 %), YouTube (6,9 %) a Hulu (3,3). Následoval Amazon Prime (2,9), Disney+ (2 %) a HBO Max (1 %). 9,9 % tvořily jiné streamovací platformy.
I přesto, že Netflix zápolí s navýšením počtu předplatitelů a v posledním roce mu čísla mírně klesají, tak v průzkumu Nielsen se jeho podíl sledovanosti v amerických domácnostech zvyšuje. V září 2021 měl Netflix 6,8% podíl na veškerém televizní času v průběhu jednoho měsíce, letos v v létě to bylo už 7,7 %. Oproti tomu se podíl Disney+ nemění, z 3,2 % v loni v září na letošních 3,3 %.