Jen američtí diváci za loňský rok sledovali na streamovacích službách množství obsahu jež by v přepočtu na stopáž činilo 21 let, uvádí analýza agentury Nielsen. Dostupnost streamovacích služeb roste po celém světě, díky čemuž se mění zajeté pořádky a namísto televizního vysílání se stále více v domácnostech prosazují streamovací platformy.
Minimálně v USA jsou králem streamingu Kravaťáci, tedy seriál jež se vysílal v letech 2011 až 2019. Netflix s tímto osvědčeným titulem loni zvítězil v celkovém přehrání 57,7 miliard minut. Druhé místo amerického žebříčku za rok 2023 patří dětskému animovanému seriálu Blue s celkovými 43,9 miliardami minut přehrání na Disney+. Třetí a čtvrté místo patří stálicím televizní zábavy Námořní vyšetřovací službě a Chirurgům, jež se pyšní 39,4 a 38,6 miliardami minut přehrání. V žebříčku deseti nejsledovanějších seriálů za loňský rok figurují také Přátelé, Teorie velkého třesku či Gilmorova děvčata.
Největším loňským překvapením je seznam originálních pořadů z dílny streamovacích služeb, jemuž za loňský rok vévodí sportovní komedie Ted Lasso z dílny Apple TV+. Seriál se pyšní 16,9 miliardami minut zhlédnutí. Následující čtyři příčky patří Netflixu, jež zaujal diváky premiérami sérií Noční agent, Ginny a Georgia, Virgin River a reality show Love Is Blind. Kategorii filmů táhnou především animáky, nejčastěji pouštěli rodiče svým dětem disneyovky Moana a Encanto, ale také Super Maria a či dvojku Mimoňů.