Tesco chtělo sloganem naznačit, že nabízí zboží mnohem levněji než Rohlík. Proti tomu se ale ohradil investor a podnikatel Tomáš Čupr, zakladatel Rohlik.cz. Jeho právníci požádali soud o předběžné opatření, které mělo za cíl negativní reklamu zakázat. Jenže soud jim nevyhověl. Právníci tak podali rovnou žalobu na Tesco a požadují omluvu a milion korun k tomu.
Problém s Tescem má také řetězec Lidl. Propagace Clubcard cen, která využívá žlutou a modrou barvu typické pro Lidl, prý nápadně připomíná logo společnosti. Ta teď tvrdí, že Tesco chce zneužít její dobrou pověst a chce, aby si ho zákazníci také spojovali s nízkými cenami. Jako důkaz použili zákaznický průzkum, který jim domněnku potvrdil. U soudu se chce Lidl domáhat odškodného ve výši několika milionů eur. Ve Velké Británii už Lidl soud nad Tescem vyhrál.