Stačila jedna reklama, kde pivo Bud Light, vlajkovou loď pivovaru Anheuser-Busch propaguje transgenderová influencerka Dylan Mulvaney a je z toho skoro pohroma. Drtivá většina Američanů totiž okamžitě zahájili bojkot pivovaru. To se podepsalo na dramatickém propadu prodeje Bud Light, který v květnu v pozici nejprodávanějšího piva nahradilo Modela Especial. List The Wall Street Journal dokonce píše o trvalém poškození společnosti Anheuser-Busch na trhu.
Pivovar ve své strategii chtěl oslovit nové zákazníky a proto spolupráci s transgender influencerkou navázal už v dubnu. Tehdy Mulvaney ve svých videích o novém životě v ženském těle na sociálních sítích prezentovala dárky, které od Anheuser-Busch dostala. V tu chvíli se situace na trhu začala otáčet a pivovar brzy přišel o své výsadní postavení. Firma na to konto rozdala výpovědi tvůrcům kampaně.
Proti pivovaru se nepostavila jen pijácká veřejnost, reklama vzbudila vlnu odporu i mezi některými celebritami. Po chuti není legendárnímu kytaristovi Tedu Nugentovi ani zpěvákovi Kid Rockovi, který na sociální sítě umístil video, kde rozstřílel plechovky s logem Bud Light.