Majitelé zuboženého ovčáka veřejně před hotelem varovali na sociálních sítích a podali také trestní oznámení.
„Pejsek byl celý týden zavřený v tmavém kotci s náhubkem na tlamě, tudíž celý týden nepil a nejedl, což potvrdilo i to, že nám vrátili jídlo, které jsme tam dodali. Obě tváře měl do krve rozedřené a museli jsme s ním odjet k veterináři na ošetření. V „hotelu“ se s námi o tom odmítli bavit, naprosto nereagovali a sdělili nám, že je to nezajímá,“ popsala majitelka psa.
Na to reagovala provozovatelka psího hotelu. „Paní majitelka zapomněla jaksi říci, že pes je zcela nesociální, útočný a náhubek mu sama ponechala pro bezpečnost. Psa nebylo možné nijak odchytit. Žrádlo dostával každý den. Agresivitu psa máme natočenou a je nám líto, že se situace takto vyhrotila,“ popsala.
To ale vyvrací druhý z majitelů německého ovčáka. „Pes byl u vás umístěný již podruhé. Poprvé vše proběhlo v pořádku, takže jeho povahu jste zcela dobře znali. Psa jsme převzali s náhubkem, který měl zřejmě po celou dobu podle veterináře nasazen. Po ošetření psa, které trvalo přes dvě hodiny, jsem vás ihned telefonicky kontaktoval, a hovor s vámi zde nebudu vůbec zveřejňovat. Komunikace s vámi není absolutně možná,“ reagoval.
Fotografie a příspěvek sdílely tisíce uživatelů Facebooku. Mnozí z nich popisují také špatnou zkušenost s výcvikovým centrem. Další naopak odsuzují majitele psa, že ho vůbec svěřili někomu cizímu.