Čínský podnikatel si v roce 1999 zaregistroval ochrannou známku Manolo Blahnik. Mohl to udělat, protože Čína nevyžaduje, aby na ni společnosti prokazovaly nárok. Až v roce 2022 rozhodl Nejvyšší lidový soud Číny ve prospěch luxusní značky. "Byli jsme velmi, velmi vděční, že jsme získali zpět naši ochrannou známku. Velmi jsme se soustředili na to, abychom ji získali zpět," okomentovala verdikt neteř zakladatele a generální ředitelka značky Kristina Blahnik.
Manolo Blahnik otevřel v říjnu v Hongkongu první dva obchody.
Čínský trh s luxusní obuví má letos hodnotu přibližně pěti miliard dolarů a podle výzkumu společnosti Statista se předpokládá, že do roku 2029 poroste o 7,6 procenta ročně. Manolo Blahnik bude konkurovat zahraničním značkám, jako jsou Jimmy Choo a Christian Louboutin, které mají tu výhodu, že jsou v Číně již více než deset let.