Na vrcholu žebříčku nejprodávanějších automobilů v České republice se umístila Škoda Auto, celkem bylo registrováno 77 490 nových vozidel tuzemské automobilky. Škoda tím zvýšila svůj tržní podíl na 35 procent. Mezi nejoblíbenější modely se řadily Fabia, Octavia a Scala.
Na druhém místě se udržela značka Hyundai s prodejem více než 20 tisíc automobilů a tržním podílem lehce přesahujícím devět procent. České zákazníky oslovil hlavně model Hyundai i30.
Automobilka Volkswagen následovala na třetím místě s necelými 19 tisíci prodanými kusy a tržním podílem osm a půl procenta. V německé automobilky prodejům dominoval model Golf a Tiguan.
Firmy si zakoupily tři čtvrtiny všech prodaných automobilů. Z tohoto podílu připadlo více než 66 procent vozidel na benzinové motory, čtvrtinu tvořily naftové vozy a elektromobily představovaly zhruba tři procenta celkových prodejů.