Po několika měsících rekonstrukce byl totiž v neděli 24. listopadu zprůjezdněn Barrandovský most naprosto bez omezení. Od odpoledne mohou řidiči využívat všechny jízdní pruhy a otevřela se i rampa ze Strakonické ulice.
Ještě v sobotu otevření předcházely poslední zatěžovací zkoušky, které potvrdily, že je most připraven pro plnohodnotnou dopravu. Podle vedení města skončila velká oprava o rok dříve, než bylo původně plánováno. Most je nově zpevněný ultravysokopevnostním betonem, což by mělo pro bezpečný provoz vydržet několik dalších desítek let. Denně přes Barrandovský most projede až 150 tisíc aut ať už místních řidičů, nebo těch, kteří metropolí projíždějí.
Rekonstrukce klíčového pražského mostu se uskutečnila ve čtyřech etapách na nosné konstrukci a samostatné sanaci pilířů. Nový systém odvodnění také zajistí efektivnější odvádění srážek a zabrání poškození konstrukce. Most má i stavební vychytávky. Například na rampě z ulice K Barrandovu byl obnoven automatický protinámrazový systém.