Plzeňský Prazdroj loni zvýšil vývoz piva o více než deset procent a potvrdil tak postavení největšího českého exportéra. Celkem dodal téměř dva miliony hektolitrů piva do zhruba 50 zemí světa, a to nejen do tradičních destinací jako Slovensko, Německo či Polsko, ale i do vzdálených míst jako Filipíny, Mongolsko či Jižní Korea.
Nejprodávanějším artiklem zůstává ležák Pilsner Urquell, jehož popularita roste zejména v asijských zemích. Podle obchodního ředitele Romana Trzaskalika za růstem stojí také významné akce, jako je EXPO 2025 v japonské Ósace, kde pivovar prezentuje nejen pivo, ale i jeho správné čepování. Silný zájem byl zaznamenán i v evropských zemích, například ve Švédsku, Španělsku či Chorvatsku.
Z celkového exportu tvoří největší podíl plechovky, následují skleněné lahve a čepované pivo v sudech. Plzeňský Prazdroj dodává tankové pivo do téměř 170 provozoven v zahraničí. Rostoucí export přispěl ke zvýšení tržeb na 23 miliard korun, přesto čistý zisk mírně klesl.