Plzeňský Prazdroj hlásí za loňský rok nárůst prodeje piva o 1,2 procenta v porovnání s rokem 2022. Celkem bylo prodáno 7,36 milionu hektolitrů plzeňského piva. Za úspěchem podle Prazdroje stojí podpora hospod a péče o kvalitu piva a jeho čepování.
Čepované pivo z Prazdroje si Češi oblíbili zejména v restauracích a hospodách, kde byl zaznamenán nárůst prodeje o 1,1 procenta. Nejvíce rostl prodej tankového piva, o 3,5 procenta. Prodeje sudového piva také rostly, stejně jako obliba ležáků, která vzrostla o tři procenta. Prazdroj zaznamenal nárůst zájmu o ležáky s vyšší hořkostí, jako je Pilsner Urquell a Radegast 12.
Čím dál více se pije také nealko pivo. V segmentu točných nealkoholických piv vládne Birell Pomelo&Grep, jež loni zvýšil prodeje o 17 procent. V obchodních řetězcích vzrostly prodeje Prazdroje o 1,3 procenta. Nejčastěji se prodává Prazdroj ve skleněných vratných lahvích.