Praha se zbavuje reklamních ploch

Pražští radní snižují množství reklamní plochy v hlavním městě, především té na zastávkách.

profimedia-0823974916

Ilustrační foto.
Zdroj: Profimedia

  • Ilustrační foto.
  • Zdroj: Profimedia

Hlavní město Praha pokračuje v procesu kompletní výměny zastávkových přístřešků a snižování samostatně stojících reklamních prvků rozprostřených po městě. Z původního počtu přibližně 650 těchto zařízení bylo dosud odstraněno přibližně 490. Zbývajících 160 zařízení spolu s 420 demontovanými zastávkovými přístřešky tvoří součást odkupu části závodu JCDecaux, schváleného Radou hlavního města Prahy minulý týden.

Praha ve spolupráci s THMP připravuje soutěž na nový městský mobiliář, který zajistí dostatek prostředků pro správu a údržbu v požadované kvalitě. THMP také kupuje část závodu JCDecaux, v níž jsou i samostatně stojící reklamní zařízení, která po potřebnou dobu zůstanou v provozu,“ vysvětluje radní Michal Hroza.

Autor: Šimon Mitro

Související

Vizualizace: Nová tramvajová trať Olšanská – Habrová, zastávka Nový Žižkov
Domácí

Praha chystá dvě nové tramvajové tratě. DPP získalo povolení

policejní pouta-ilustrační foto
Krimi

Zabil jsem ženu a jdu vystřílet fakultu, vyhrožoval muž pražským policistům

Břevnovský klášter, hrob číslo 15, jeden z mála jedinců uložených do rakve
Domácí Zajímavosti

V Břevnově odkryli unikátní válečné pohřebiště z období sedmileté války

Rodina
Domácí

Praha podpoří rodiny s hendikepovanými dětmi