Praha se zbavuje reklamních ploch

Pražští radní snižují množství reklamní plochy v hlavním městě, především té na zastávkách.

profimedia-0823974916

Ilustrační foto.
Zdroj: Profimedia

  • Ilustrační foto.
  • Zdroj: Profimedia

Hlavní město Praha pokračuje v procesu kompletní výměny zastávkových přístřešků a snižování samostatně stojících reklamních prvků rozprostřených po městě. Z původního počtu přibližně 650 těchto zařízení bylo dosud odstraněno přibližně 490. Zbývajících 160 zařízení spolu s 420 demontovanými zastávkovými přístřešky tvoří součást odkupu části závodu JCDecaux, schváleného Radou hlavního města Prahy minulý týden.

Praha ve spolupráci s THMP připravuje soutěž na nový městský mobiliář, který zajistí dostatek prostředků pro správu a údržbu v požadované kvalitě. THMP také kupuje část závodu JCDecaux, v níž jsou i samostatně stojící reklamní zařízení, která po potřebnou dobu zůstanou v provozu,“ vysvětluje radní Michal Hroza.

Autor: Šimon Mitro

Související

fjzCSK
Domácí

Do lesoparku v Letňanech spadlo letadlo. Na místě jsou dva mrtví

Ministerstvo financí
Domácí Tipy na výlety

Ministerstvo financí otevře své brány veřejnosti

Prague_07-2016_Metro_img1_LineC_Florenc
Domácí

Část metra má celodenní výluku. Nad Florencí se opravuje stropní deska

1-full-5932615
Domácí

Praha bude mít nejvyšší mrakodrap v Česku. Stojí za ním David Černý