Praha se zbavuje reklamních ploch

Pražští radní snižují množství reklamní plochy v hlavním městě, především té na zastávkách.

profimedia-0823974916

Ilustrační foto.
Zdroj: Profimedia

  • Ilustrační foto.
  • Zdroj: Profimedia

Hlavní město Praha pokračuje v procesu kompletní výměny zastávkových přístřešků a snižování samostatně stojících reklamních prvků rozprostřených po městě. Z původního počtu přibližně 650 těchto zařízení bylo dosud odstraněno přibližně 490. Zbývajících 160 zařízení spolu s 420 demontovanými zastávkovými přístřešky tvoří součást odkupu části závodu JCDecaux, schváleného Radou hlavního města Prahy minulý týden.

Praha ve spolupráci s THMP připravuje soutěž na nový městský mobiliář, který zajistí dostatek prostředků pro správu a údržbu v požadované kvalitě. THMP také kupuje část závodu JCDecaux, v níž jsou i samostatně stojící reklamní zařízení, která po potřebnou dobu zůstanou v provozu,“ vysvětluje radní Michal Hroza.

Autor: Šimon Mitro

Související

431009149_10224129102242569_3811277982910206339_n
Krimi

Řidič autobusu měl necelé tři promile. Prosby cestujících o zastavení ignoroval

E_nS36vUYAAcHUA
Domácí

Slavní Lucy i Selam už dorazili. Výstava v Národním muzeu začne za týden

Praha Libeň
Domácí

Železnice v Libni čeká velká proměna

city-lofts-chodov-1
Domácí

Futuristický bytový projekt roste na místě zaniklé obce. Bude stát miliardu