Praha se zbavuje reklamních ploch

Pražští radní snižují množství reklamní plochy v hlavním městě, především té na zastávkách.

profimedia-0823974916

Ilustrační foto.
Zdroj: Profimedia

  • Ilustrační foto.
  • Zdroj: Profimedia

Hlavní město Praha pokračuje v procesu kompletní výměny zastávkových přístřešků a snižování samostatně stojících reklamních prvků rozprostřených po městě. Z původního počtu přibližně 650 těchto zařízení bylo dosud odstraněno přibližně 490. Zbývajících 160 zařízení spolu s 420 demontovanými zastávkovými přístřešky tvoří součást odkupu části závodu JCDecaux, schváleného Radou hlavního města Prahy minulý týden.

Praha ve spolupráci s THMP připravuje soutěž na nový městský mobiliář, který zajistí dostatek prostředků pro správu a údržbu v požadované kvalitě. THMP také kupuje část závodu JCDecaux, v níž jsou i samostatně stojící reklamní zařízení, která po potřebnou dobu zůstanou v provozu,“ vysvětluje radní Michal Hroza.

Autor: Šimon Mitro

Související

48796705508_31caf23366_b
Domácí

Praha omezí parkovací výjimky. Politici nebo úředníci mají utrum

tramvaj
Domácí

Léto v Praze ve znamení výluk: Tramvaje ustupují opravám tratí

Obrázek WhatsApp, 2025-06-26 v 19.49.57_a4b48272
Hudba Video

Síla australské elektrárny zahnala bouřku. V Letňanech zahráli legendární AC/DC

511262496_1019641096950818_5561110011427842465_n
Domácí

Velká obchodní centra v Praze zavřela výhrůžka bombou, otevřou se v 15:30