Praha se zbavuje reklamních ploch

Pražští radní snižují množství reklamní plochy v hlavním městě, především té na zastávkách.

profimedia-0823974916

Ilustrační foto.
Zdroj: Profimedia

  • Ilustrační foto.
  • Zdroj: Profimedia

Hlavní město Praha pokračuje v procesu kompletní výměny zastávkových přístřešků a snižování samostatně stojících reklamních prvků rozprostřených po městě. Z původního počtu přibližně 650 těchto zařízení bylo dosud odstraněno přibližně 490. Zbývajících 160 zařízení spolu s 420 demontovanými zastávkovými přístřešky tvoří součást odkupu části závodu JCDecaux, schváleného Radou hlavního města Prahy minulý týden.

Praha ve spolupráci s THMP připravuje soutěž na nový městský mobiliář, který zajistí dostatek prostředků pro správu a údržbu v požadované kvalitě. THMP také kupuje část závodu JCDecaux, v níž jsou i samostatně stojící reklamní zařízení, která po potřebnou dobu zůstanou v provozu,“ vysvětluje radní Michal Hroza.

Autor: Šimon Mitro

Související

Screenshot-2025-12-05-at-17.37.05
Hudba Video

Světově proslulá sopranistka Sarah Brightman zazpívá v Praze

Kalvárie v Praze v Motole
Domácí Příroda

Pražská příroda skrývá dosud nepopsané lišejníky

G8jY9MMXQAA00bj
Domácí

Pankrác po roce znovu ožila. Metro se vrátilo, dělníci ale ještě neodešli

odpadkové koše
Domácí

Pražští úředníci kontrolovali odpadkové koše