Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) vyhlásil veřejnou zakázku na dodání až 180 bateriových trolejbusů, což je součástí širšího plánu na elektrifikaci městské dopravy. Zakázka zahrnuje jak 90 kloubových vozů, tak 90 standardních, přičemž předpokládaná hodnota se vyšplhá na 3,465 miliardy korun. DPP hodlá žádat o dotační podporu z fondů Evropské unie na nákup těchto moderních vozidel, která mají přispět k ekologičtější a tišší pražské MHD.
Trolejbusy, které budou vybaveny pokročilými technologiemi, jako jsou systémy pro rekuperaci energie a klimatizaci, mají garantovaný dojezd na baterie minimálně 15 kilometrů. V praxi to znamená, že budou schopny zvládnout většinu tras bez nutnosti napojení na trolejové vedení. Zároveň musí mít životnost minimálně 15 let, a to včetně jejich baterií, které musí vydržet 10 let nebo 600 tisíc kilometrů.