úterý 7. října 2025

Vlaky se vrací na trať mezi Krnovem a Bruntálem

Po povodních se obnovuje železniční provoz, vlaky se vrátily na klíčovou trať mezi Krnovem a Bruntálem.

Vlaky se vrací na trať mezi Krnovem a Brtuntálem.

Vlaky se vrací na trať mezi Krnovem a Brtuntálem.
Zdroj: MDČR

  • Vlaky se vrací na trať mezi Krnovem a Brtuntálem.
  • Zdroj: MDČR

Správa železnic pokračuje v obnově železničního provozu po zářijových povodních. Včera odpoledne byl znovu otevřen úsek mezi Krnovem a Bruntálem, který je důležitý pro osobní i nákladní dopravu.

Po povodních byla trať mezi Krnovem a Branticemi, která spojuje Krnov s Bruntálem a Olomoucí, poškozena nejvíce. Zvláštní opravy si vyžádal most přes mlýnský náhon, jehož koleje voda úplně zničila. Kromě mostu byly poškozeny i další části infrastruktury, například zabezpečovací zařízení na stanici Krnov.

Další úseky, včetně trati mezi Krnovem a státní hranicí s Polskem, by měly být zprovozněny na začátku příštího týdne. Zprovoznění dalších úseků, jako například Krnov – Skrochovice a úzkokolejky Třemešná – Osoblaha, je plánováno na polovinu prosince. Nejvíce poškozený úsek Milotice nad Opavou – Vrbno pod Pradědem bude však opraven až v průběhu příštího roku.

Autor: Šimon Mitro

Související

Pendolino_-_ČD_Class_680
Ekonomika

Pendolino trhlo rekord. Trasu Praha – Budějovice nejelo ani hodinu a půl

Limit 150
Domácí

Stopadesátka na D3. Pilotní provoz testuje vyšší rychlostní limit

Královo pole nádraží
Domácí

Nová budova Královopolského nádraží vítá cestující

První úsek plánované VRT mezi Modřicemi a Rakvicemi získal kladné stanovisko Ministerstva životního prostředí.
Domácí

Vysokorychlostní trať na jižní Moravě má zelenou