Stále více inzerentů ukončuje v poslední době spolupráci se sociální sítí X. Mezi příspěvky se totiž často objevují ty, které se hlásí k antisemitismu. Pouhý měsíc po oznámení spolupráce stáhla ze sociální sítě reklamní kampaň i mediální společnost Paris Hilton. "11:11 Media se rozhodla kampaň z platformy okamžitě stáhnout," řekl ředitel společnosti Bruce Gersh. K tomu, zda ukončí aktivitu na síti i americká celebrita se nechtěl vyjádřit. Její osobní profil se 16,6 miliony sledujícími je stále aktivní.
Spolupráci už ukončilo několik velkých značek, mezi nimi třeba Disney, Paramount nebo technologická společnost IBM. Ta svou kampaň stáhla ihned po tom, co dostala zprávu od mediálního dozorčího orgánu, že její reklama na síti běžela spolu s pronacistickým obsahem.
Partnery pobouřil nedávný incident, kdy Elon Musk souhlasně okomentoval jeden z příspěvků, který tvrdí, že Židé podněcují nenávist vůči bělochům. Stále přibývající nenávistné projevy na síti přičítají odborníci právě jejímu úpadku. Bývalý Twitter od roku 2022, kdy ho Musk koupil, totiž přišel o značnou část uživatelů i inzerentů.