Pražský dopravní podnik (DPP) na popud vedení města pozastavil přípravy na novou stanici metra Depo Zličín. Náměstek primátora Zdeněk Hřib (Piráti) uvedl, že v oblasti není dostatek cestujících, aby stanice měla smysl, což by navíc znemožnilo získání evropských dotací. Hřib zdůraznil, že stavba by výrazně zvýšila provozní náklady metra, které by většinu času jezdilo prázdné.
Adam Scheinherr z opoziční Prahy Sobě, který jako náměstek přípravy stanice inicioval, rozhodnutí kritizuje. Tvrdí, že projekt měl pro oblast Zličína smysl jako přestupní bod pro řidiče a cestující z příměstských linek. DPP navíc získal nedávno územní rozhodnutí, což Scheinherr označil za promarněnou příležitost. Připomněl, že podobně vznikla v roce 2006 stanice Depo Hostivař, která byla úspěšně integrována do sítě metra.
Stanice Depo Zličín měla být povrchovou konečnou linky B s napojením na stávající koleje vedoucí do zličínského depa. Součástí projektu měl být i velký parkovací dům typu P+R. Scheinherr tvrdí, že stanice by lépe obsloužila rostoucí rezidenční výstavbu a stala se důležitým přestupním bodem pro příměstské linky.
Město však plánuje na Zličíně alespoň postavit nové P+R parkoviště na jiném místě a modernizovat stávající depo. Podle Hřiba se myšlenka na stanici Depo Zličín do budoucna zcela nevylučuje, pokud se zlepší podmínky.