čtvrtek 21. listopadu 2024

Pepsi mění logo a zaměřuje se na Zero

Společnost Pepsi v úterý představila nové logo, které zavede v Severní Americe letos na podzim a celosvětově příští rok.

Nové logo Pepsi

Nové logo Pepsi
Zdroj: CNN

  • Nové logo Pepsi
  • Zdroj: CNN

Nové logo Pepsi vypadá podobně jako verze z 90. let, ale s novými prvky, které ho činí modernější. Pepsi vsadila na tučný font, změnu barvy a jeho zasazení.

Změny mají také upozornit na řadu Pepsi s nulovým obsahem cukru – klíčovou součást růstového plánu společnosti. Černou barvu doposud obsahovala pouze plechovka Pepsi Zero. Pepsi chce držet tempo s vývojem trhu, který zaznamenal pokles zájmu o výrobky s vysokým obsahem cukru.

Nové logo Pepsi

Začátkem letošního roku Pepsi oznámila změny v receptuře u Pepsi s nulovým obsahem cukru a výrobek propagovala reklamou na Super Bowl.

"Myslíme si, že segment kolových nápojů bez cukru bude v této zemi i nadále velmi rychle růst. Vidíme, jak spotřebitelé otáčejí," řekl Ramon Laguarta, generální ředitel společnosti PepsiCo.

Historie loga Pepsi

Logo Pepsi prošlo dlouhým historickým vývojem. Dnes používané logo uvedla společnost v roce 2008 a upravila v roce 2014 zvýrazněním textu.

Zdroj: CNN

Související

Pepsi
Zahraniční

Pepsi půjde k soudu kvůli znečišťování životního prostředí

Pepsi
Ostatní Zajímavosti

Před 130 lety vznikl největší konkurent Coca-Coly