Nové logo Pepsi vypadá podobně jako verze z 90. let, ale s novými prvky, které ho činí modernější. Pepsi vsadila na tučný font, změnu barvy a jeho zasazení.
Změny mají také upozornit na řadu Pepsi s nulovým obsahem cukru – klíčovou součást růstového plánu společnosti. Černou barvu doposud obsahovala pouze plechovka Pepsi Zero. Pepsi chce držet tempo s vývojem trhu, který zaznamenal pokles zájmu o výrobky s vysokým obsahem cukru.
Začátkem letošního roku Pepsi oznámila změny v receptuře u Pepsi s nulovým obsahem cukru a výrobek propagovala reklamou na Super Bowl.
"Myslíme si, že segment kolových nápojů bez cukru bude v této zemi i nadále velmi rychle růst. Vidíme, jak spotřebitelé otáčejí," řekl Ramon Laguarta, generální ředitel společnosti PepsiCo.
Logo Pepsi prošlo dlouhým historickým vývojem. Dnes používané logo uvedla společnost v roce 2008 a upravila v roce 2014 zvýrazněním textu.