Přestože ze sousedního Rakouska se polský řetězec Pepco stáhl ještě předtím, než stačil v zemi vybudovat síť prodejen, v České republice patří mezi vyhledávané značky. Zákazníky láká sortiment od oděvů přes pamlsky pro zvířata až po domácí potřeby a také nízké ceny. Teď firma oslavila deset let na českém trhu a oznámila otevření jubilejní tří sté pobočky. Ta našla své místo v Humpolci.
Pepco se zaměřuje zejména na ženy starající se o domácnost. Ty tvoří 90 procent všech zákazníků. Podle nedávného průzkumu oceňují zejména příznivé ceny zboží. Právě jejich potřebám polský řetězec přizpůsobuje svou obchodní strategii.
V domovském Polsku otevřelo Pepco do roku 2012 kolem 400 obchodů, poté společnost expandovala do České republiky a na Slovensko, aby následovalo Rumunsko, Maďarsko, Chorvatsko, Slovinsko, Litva, Lotyšsko a další země.