Součástí prací bude kromě zpevnění nosné konstrukce všech kleneb také obnova železničního svršku a úprava kabelových tras. Pracovat se bude většinou za provozu, nepřetržitá výluka čeká cestující od začátku září do konce listopadu.Rekonstrukce viaduktu umožní provoz vlaků s větším zatížením. Po dokončení stavby nového mostu v Červené nad Vltavou tak bude možné na trati z Tábora do Písku obnovit i vojenské přepravy. Pro nákladní dopravu navíc vznikne alternativní spojení přes řeku Vltavu mimo železniční uzel Praha.Historický železniční most překonává údolí říčky Smutné. Měří 148 metrů a tvoří ho deset polokruhových kamenných kleneb. Stejně jako celá trať pochází z roku 1889. vní celková rekonstrukce za víc než 88 milionů korun čeká Sepekovský viadukt, který leží na železniční trati mezi Táborem a Pískem. Práce začnou v červnu a trvat mají necelý rok. Správa železnic teď hledá zhotovitele rekonstrukce.
Součástí prací bude kromě zpevnění nosné konstrukce všech kleneb také obnova železničního svršku a úprava kabelových tras. Pracovat se bude většinou za provozu, nepřetržitá výluka čeká cestující od začátku září do konce listopadu.
Rekonstrukce viaduktu umožní provoz vlaků s větším zatížením. Po dokončení stavby nového mostu v Červené nad Vltavou tak bude možné na trati z Tábora do Písku obnovit i vojenské přepravy. Pro nákladní dopravu navíc vznikne alternativní spojení přes řeku Vltavu mimo železniční uzel Praha.
Historický železniční most překonává údolí říčky Smutné. Měří 148 metrů a tvoří ho deset polokruhových kamenných kleneb. Stejně jako celá trať pochází z roku 1889.