Na rekonstruované trase dopravní podnik mění opotřebené oblouky u Jeleního příkopu a část kolejové konstrukce u křižovatky Chotkovy a Badeniho ulice. „V pražské tramvajové síti se jedná o unikátní místo, kde je oblouk s velmi malým poloměrem, na jeho obou koncích s vyrovnávacími kontraoblouky. I přesto, že oblouky se měnily před necelými osmi lety, technické podmínky a vysoká intenzita provozu v konečném součtu znamenají vysoké opotřebení kolejnic. V plném provozu ve špičkách pracovního dne tímto místem projede v jednom směru za hodinu v součtu 47 spojů linek,“ říká Miroslav Penc, vedoucí jednotky Dopravní cesta Tramvaje DPP.
O víkendu začala i demontáž železničního mostu nad Nádražní ulicí u zastávky Plzeňka. Práce potrvají osm dní, do 16. února, a vyžádají si obousměrné přerušení tramvajového provozu v úseku.