Radost fanoušků ostravského Baníku z toho, že se fotbal v severomoravské metropoli bude znovu stěhovat na původní místo na Bazalech, poněkud kalí skutečnost, že v projektu přestavby původního stadionu se nemyslelo na parkovací místa. Přesněji jich bude u ostravského stadionu pouze 180, což je jen o 30 více než požadují regule Unie evropských fotbalových asociací (UEFA) pro hráče, hosty a funkcionáře.
Vedení města tak následuje trend, který je patrný ve většině zemí vyspělého světa., kde se parkovací místa, natož parkovací domy, poblíž stadion nestaví a důraz se klade na to, aby sportovní fanoušci přicestovali hromadnou dopravou. Podle magistrátu je kapacita současné veřejné dopravy v okolí stadionu dostačující a na exponované zápasy je poté možné linky ještě posílit.
Přestavba stadionu na Bazalech na prvoligové účely by měla začít zhruba za dva roky a náklady na ní činí 1,5 miliardy korun.