Netflix nemá konkurenci. Jeho výsledky za druhý kvartál letošního roku opět berou dech. Oproti prvnímu čtvrtletí si polepšil o osm milionů předplatitelů. Aktuálně si ho předplácí po celém svět 277,65 milionů lidí, což je meziročně o 39 milionů více. Akcie Netflixu po zveřejnění výsledků zůstaly stabilní, ale od začátku roku vzrostly již o 33 procent.
Za růstem stojí zejména v USA populární nejlevější tarif s reklamami, který například na českém Netflixu dostupný není. Král streamovacích služeb plánuje testovat novou reklamní technologii v Kanadě a širší zavedení v roce 2025. USA zůstávají největším trhem, ale počty duší Netflix navyšuje také v Evropě, v Asii, na Blízkém východě a v Africe.
Netflix zaznamenal celkové tržby ve výši 9,56 miliardy dolarů, což je nárůst o 17 procent oproti předchozímu roku. Podle dat společnosti Nielsen má Netflix podíl 8,4 procent na celkovém sledování televize v USA, za YouTube s 9,9 procenty. Amazon Prime Video, třetí největší streamovací služba ve Státech, má pouze 3,1procentní podíl.
Ostatní streamovací služby zaostávají. Disney+ má celosvětově necelých 154 milionů předplatitelů a Max (přejmenované HBO Max) necelých sto milionů. U Amazonu je situace komplikovanější, jelikož předplatné Amazon Prime využívají zejména Američané pro levnější dopravu na Amazonu, hudbu či eknihy. Streamovací služba je tak jen doplněk předplatného a je otázkou kolik lidí z celkových 230 milionů předplatitelů Prime streamovací službu využívá.