čtvrtek 13. listopadu 2025

Německá firma vytvořila pro stroj použitý k loupeži v Louvru reklamu

Německá konstrukční firma využila loupež v Louvru k vlastnímu prospěchu. Protože stavební výtah, který zloději použili ke krádeži cenných šperků, nese její značku, vytvořila z loupeže reklamu.

G39RRmcXgAA7czr

Krádež v Louvru.
Zdroj: X

  • Krádež v Louvru.
  • Zdroj: X

Rodinný německý podnik byl nejprve zprávami z Louvru šokovaný, když ale zjistil, že se na místě nikomu nic nestalo, začaly ho k fotografiím z místa činu napadat různé hlášky a slogany. Nová reklama obsahuje fotografii stavebního výtahu, který zloději využili k tomu, aby se dostali do muzea jedním z oken. Spodní část reklamního spotu obsahuje text „Když potřebujete rychle jednat. Stavební výtah Böcker Agilo dopraví vaše poklady o hmotnosti až čtyři sta kilogramů rychlostí 42 metrů za minutu – tiše jako šepot díky elektromotoru s 230 volty.“

IMG_0485 (1)

Reklama se stala na internetu virální. Ukázala, že mnoho uživatelů na sociálních sítích stejně jako německá firma miluje černý humor.

Autor: Zuzana Beranová

Související

žena hovor mobil
Krimi

Dvakrát naletěla, přišla o 300 tisíc

Mark Carney
Zahraniční

Kanada si sype popel na hlavu, Trump však zůstává neoblomný

Donald_Trump_by_Gage_Skidmore_2
Zahraniční

Trump zvýšil Kanadě cla o deset procent. Kvůli reklamě s Reaganem

Česká pošta
Domácí

Volební letáky nejsou reklama, pošta je musí doručit všem